իմ սահյանական բառառան

Իմ կյանքն

Ես իմ պապիկի հետ գնում էմ այգի

նա ինձ ցույց տվես համո սահյանի նկարն

ես ուրոխանում եի

ես շատ հվանեցի այդ նկարն

ես ասեցի իմ հայրիկին ,որ ինձ ելի տանի այտ արձանիկի մոտ։

անձրև ոտ օր

այսոր շատ վատ եր որհովետև անձրև երգալիս

իմ պապ ինձ ասաց

հիմա անձրև է գալիս

դու չես կրող դուրս գալ

ես շատ տխրեցի և մտացեցի որ կթրչվեմ և կհիվանդանամ։

Իմ արևոտ օրն

Միանգամ ես դուրս եկա որ մանգամ

բայց մարիկն ասաց մենք պետցե գնանք տեղ իմա չենք կարա գնալ

ես շատ տխրեցի

տեղ գնացինք և լիք

մուլտֆիմներ նաեցինք

ես շատ ուրախ եի ես հիշեցի

որ ես խետքե դուրզ գամ բակ

և իմ մայրին ինձ թողեց և ես խաղացի

բակում ուրախ ուրախ ցնեցի։

իմ ամենա սիրաց տոնն

ես վերկաց քնից և հիշեցի որ իմ ծննունդն է

ես շատ ուրախացա

որ լիք տեղեր եմ գնալու

և տորթ եմ ուտելու

ես գնացի տեղեր

և իմ ընկերներն եկան

իմ աղպեր

և քույր

եկան և գնացինքխաղալու

ես իմ ընկերներին ասացի

որ դուք իմ ամենա սիրաց

ընկերներն եք և գնացի տուն

շատ ուրախացած ։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *