հորինուկ

Ամեն, ինչ ոսկեզօծվել է ես շատ ուրախ էմ ես ուրախացա որհովետև ես արամ գետնից վերցնեմ նայեն կարծես թե աշուն լինի դեղնավուն ծառերի վըրա աճում է ոսկի նաև գեղեցիկ է որովհետև նա շատ գեղեցիկ տեսք ունի կարծես թե լինի ոսնիներ աշխարհ ես ամեն անգամ ծառից պոկում էի մեկ հատիկ տերեվ որրին անվանում էն ոսկե տերև և ես պահումեի իմ տան սունդուկի մեջ ես տես մի օր որ եղջերուն ոսկի թսփելով գնում եր ես նրանից վերցնում էի իմանալով որ ինչոր բան կկատարվի ես տեսա ոսկիներով մի դղյակ ես մտա այս տուն եև զարմացա այտեղ լիքը արձաններ ոսկից պատրաստված և տունև լի ապուր որին անվանում էին ոսկի ապուր ես չուզեցա ուեմ իմանալով որ ես կդառնամ ոսկի ես դուրս եկա և տեսա որ ավելի է դառել դեղին և աճել լիք ոսկիներ և անգամ թափվում եին ծառի վրաից ես գնացի տուն և լիք ոսկի հավաքեցի իմ բակից և գնացի այտ ամրոց որ դնեմ այտ իրեր ես ապրեցի այնտեղ հավես երձանիկ և ամենինչ առել էի մի ոսկիով ։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *