Մենք գնացել էինք Գյումրի🧍🏼‍♀️⛪

Մենք գնացել էինք գյումրի այնտեղ շատ լավ հյուրանոց ենք գնացել և սքսելեինք զբոսնել մենք տեսանք արձաններ ճանապարին հաց կերանք հյուրանուցում և հետ գնացինք մենք տեսանք կուժ մեջ ջուր և այդ ջուրը չեր կարելի խմել մենք գնացինք Իլյուզիաների Թանգարան և մենք տեսանք լիք զարմանալի իրեր մենք տեսանք հայլի և մտանք մեջ մենք տեսանք որ մենակ մեր դեմքն էր երևում ես կանգնեցի կլոր մեջ և մենակ իմ դեմք երևաց ես անցա մյուս սենիակ և տեսա որ հոսանք թույլ եր և ես կպա ես անցա ուրիշ բանի անցանք և տեսանք որն միսենիակ որի պատին մենք հնվեցինք և տեսանք որ մեր հետքն եր մենք գնացինք ես նաեցի խողովակի մեջ և երևաց որ ես միքանի հատ եի ես անցա և գնացին և տեսանք որ աթոռ եր դրած ես կանգնեսի վրան հետո մենք գնացինք երկրորդ հարկ։

մենք երկրորդ հարկում տեսանք մի դուռ մենք մտանք և այնտեղ գեղեցիկ տեսարան եր մենք գնացինք առաջ և տեսանք երկու հայլի այնտեղ սեղան եր դրած և քարտեր ես նստեցի և ոնցոր խաղայ իմ հետ հետո գնացինք և տեսանք որերկու անկյուններ եին ես բարձրացա և նկարեցին ես նաեցի որ ես շատ փոքրիկ եիմենք գնացինք այտեղ մի բազմոց կար և մեծ կլոր ծակ եսմտա այտ ծակում կողքն եր ոսքեր պատկերացրեցիոր իմ ոտք հեռու է ինձնից մենք գնացինք հետ գյուղ։

գյուղ գնալիս մենք տռեսանք ձիեր որին այնպես եին անում որ նա գնար նա տանում եր միքանի մարդու և գնում փողոց։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *